poniedziałek, 12 marca 2018

Święta Rodzina na 70 urodziny

Wiem, że czekacie na pokaz mojej koralikowej Świętej Rodziny. Więc dziś w końcu będę się nią chwalić.
Po "wykoralikowaniu" obraz wygląda tak:
Szukałam odpowiedniej ramki oraz passe-partout żeby wydobyć piękno obrazu i osobiście wydaje mi się, że trafiłam idealnie:
Jeszcze lepiej obraz wygląda u mojej mamy na ścianie:
Na zdjęciu tego nie widać, ale tapeta ma fioletowe akcenty, które idealnie współgrają z oprawą obrazu.
Mama była zachwycona...
Choć impreza urodzinowa była po terminie to nie mogło na niej zabraknąć tortu:
No i oczywiście nie mogło zabraknąć rodziny w komplecie. Atmosfera była idealna, wszyscy świetnie się bawili, żartom i przegadywankom, a co za tym idzie gromkim wybuchom śmiechu nie było końca.
A tu zdjęcie moje i mamy:
I trzy pokolenia - mama, córka i wnuczka:
Jakość zdjęć nie jest idealna, ale nie to jest najważniejsze ;)

A za tydzień pochwalę się Malwami.

Dziękuję za wasze odwiedziny na moim blogu i za wszystkie pozostawione komentarze
- U Kota w Ogródku - zawsze możesz dołączyć do zabawy, serdecznie zapraszam
- Promyczku, dziękujemy
- Magdus208 - też tak uważam, choć kontury potrafią dać w kość :)
- bluebru nete - witaj, dawno cię u mnie nie było
- Agata - dorzuciłam twoje zdjęcie do posta.

Pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. niesamowity prezent, brawo Ty. Życzę wszystkiego najlepszego Solenizantce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca i faktycznie ramka świetnie dobrana. Miło słyszeć, że fajnie spędziliście ten wspólny czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że impreza udana i prezent wzbudził zachwyt.:) Obraz świetnie się prezentuje na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz. A torcik apetyczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny obraz i fajnie wzgląda w oprawie:-)
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam najlepsze życzenia dla Twojej Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście fajnie dobrana oprawa, piękny obraz powstał :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraz przepiękny, niech cieszy rodzinę, a dla Twojej mamy dużo zdrówka życzę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny obraz, oprawa pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent zrobiłaś mamie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy :) Obraz przepiękny i idealnie dobrana rama.Wspólne chwile z rodzinką niezapomniane.

    OdpowiedzUsuń