niedziela, 12 czerwca 2016

Ostatnia prosta

Dałam ostatnio czadu ze Słonecznikami i muszę się pochwalić, że bardzo dużo przybyło.
Tydzień temu obraz wyglądał tak:
Po dwóch dniach ostatni kwiat zakwitł na kanwie:
A po kolejnych 4 mogłam się pochwalić skończoną kolejną stroną - przedostatnią:
Dotarłam do górnej krawędzi obrazu i wyhaftowałam 3/4 z reszty tła które mi jeszcze zostało.
Zbliżenie:

Jestem z siebie dumna - BRAWO  JA :D
Jak widać na powyższych zdjęciach odkładałam haftowanie ostatniego kłosa jak długo się dało.
Ale w końcu nadszedł ten dzień, że i tego kłosa trzeba było zacząć robić.
Więc zaczęłam, ale niestety nie skończyłam, bo w czasie meczu Polska-Irlandia trzeba było kibicować, a nie haftować ;)
Oto efekty:
Tak więc tym sposobem jestem już na ostatniej prostej. Mam nadzieję, że za tydzień będę się chwalić skończonym obrazem.

Krzyżykowe szaleństwa - ja osobiście wolę tło haftować od razu. Przy Irysach też haftowałam od razu. Nie wyobrażam sobie, żebym teraz musiała znów wracać na dół obrazu by haftować tło. A tak widzę przynajmniej, że naprawdę docieram do końca.
Ewa Staniec-Januszek - też myślałam o poduszkach, ale z kolei nie wiem czy sobie poradzę z szyciem....
Agnieszka Wardzińska - myślałam raczej o poduszkach bardziej spersonalizowanych - z imionami młodych
Małgorzata Zoltek - poduszka na obrączki to fajna rzecz, ale nie wiem w jaki sposób można wykorzystać ją po uroczystości... tego się raczej na co dzień nie używa, obawiam się że pójdzie w szafę i tyle będzie z prezentu.

Dziękuję za wszystkie komentarze i za wasze rady odnośnie prezentu.
Pozdrawiam  serdecznie

16 komentarzy:

  1. finał już o krok :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ciut,ciut i będzie koniec tego pięknego haftu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ty. Do finału ciut, ciut

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, naprawdę już niewiele zostało. Te słoneczniki zawsze mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie przybyło, brawo! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Ty :)A finisz już za rogiem i będzie piękny haft. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tego finiszu, wytrwałość nagrodzona pięknym efektem! Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko Brawo Ty :) Pięknie finiszujesz, koniec już tuż, tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne słoneczniki, już tuż, tuż koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo Ty! :) Już finisz praktycznie :) Super :)
    Co do poduszek - nie poradzisz sobie? Poradzisz! Spróbuj, inaczej się nie dowiesz :) Tak zdolna kobieta wyczaruje cudowne poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz tempo..nie da się ukryć..

    OdpowiedzUsuń