środa, 15 lipca 2015

SAL Herbs & Spices

Postanowiłam troszkę podgonić SAL Herbs&Spices i najpierw skończyłam czosnek:
 a potem od razu wzięłam się za czerwoną paprykę:
Brakuje mi w niej jeszcze supełków lub koralików na białym kwiatuszku, ale... Supełków nie umiem, a do koralików jeszcze nie dotarłam ;)
A tu cała kanwa:
 Widać na niej niedokończony rozmaryn, ale wciąż brakuje mi koloru na jego wykończenie.
A poniżej już kolejne zioło, tym razem szczypiorek:
Tu z kolei brakuje jedynie konturów, ale to mam zamiar dzisiaj nadrobić.

Anek73 - zazdroszczę takich gości :)
EniToJa - nic dodać, nic ująć ;)
AnnaS - a to akurat było różnie, jak to w rodzinie bywa :)
AsiaB - bułczanka to odpowiednik kaszanki, w której jako nadzienie zamiast kaszy jest bułka. Powiem szczerze, że miałam opory przed napisaniem słowa "bułczanka", ponieważ pochodzę se śląska i w tamtych stronach nie używa się słów "kaszanka" i "bułczanka" ale "krupniok"(kaszanka) i "żymlok"(bułczanka). Słowo "bułczanka" dla mnie dziwnie brzmi. Inna sprawa, że nie lubię tej kiełbasy...
Anna Maksymiuk - nie ma sprawy
Hafty J&P - dziękuję za zaproszenie na bloga.

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. świetne hafciki :) a jak chatka z salu ??

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie się już prezentuje kanwa z hafcikami,jest ich coraz więcej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta kanwa z ziołami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już z tego zrezygnowałam... zaczęłam wiele pięknych wzorów i ten przestał być dla mnie atrakcyjny - nie chcę mieć kolejnego UFO-ka do kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zaspokoiłam swoją ciekawość, choć nie wiem, czy bym spróbowała..hafciki super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby takie małe hafciki a ile przy nich roboty ;) Ale widać, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wyjaśnienie co to bułczanka bo też się zastanawiałam czy to rodzaj kaszanki.

    OdpowiedzUsuń