sobota, 13 grudnia 2014

Karteczkowo....

Wczoraj pokazywałam wam gotowe hafciki do kartek świątecznych. Niestety z braku czasu są to hafciki malutkie i raczej monotematyczne. Malutkie, bo pod bazy leżące w szufladzie od roku, a monotematyczne, bo tylko dzwonki i bombki.
Chciałam zrobić coś innego, ale niestety.... jak co roku o tym czasie dopadają mnie dwie chroniczne choroby - brak pieniędzy i brak czasu.
I z obu tych powodów trzeba było wykorzystać to co się miało w domu. Tak więc kawałek kanwy, muliny w osobiście dobieranych przeze mnie, kompletnie "widzimisiowych" kolorach, kremowe bazy karteczkowe, naklejki i oto dziś mogę Wam zademonstrować gotowe już karteczki:


I tu wszystkie "dzwoneczkowe" razem:
Niby te same, a każda inna ;)
I wszystkie "bombkowe" razem:
A te mi zostały jeszcze z zeszłego roku i też je pewnie wykorzystam:
Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je telefonem przy sztucznym oświetleniu...

Za wszystkie odwiedziny i komentarze serdecznie dziękuję :)

12 komentarzy: