niedziela, 9 listopada 2014

Koralikowe plany i kolejny SAL

Dziś znów będzie o koralikach, bo wiem, że jesteście strasznie ciekawe, co będę teraz koralikować. Jako że wczoraj przyszła paczka, to dziś mogę się już pochwalić tym, co wybrałam:
Jako pierwsza w kolejce będzie Święta Rodzina:
Planuję zrobić to w prezencie dla teściowej na 70 urodziny. Mam nadzieję, że się wyrobię...
A Lilie Wodne zrobię dla siebie:
Trochę się obawiam, bo co zestaw to więcej koralików, ale dam radę ;)
Oczywiście koralikować mogę tylko wtedy gdy dziecka nie będzie w domu. Na szczęście dla mojego hobby (a nieszczęście dla mojego portfela) najbliższe 4-5 tygodni zapowiada się spokojnie, czyli duuuuzo wolnego.

A teraz o nowym SAL-u....
Mój mąż już się nie odzywa, tylko patrzy pobłażliwie jak drukuję schematy i kompletuję muliny do kolejnych SAL-i. No ale jak sie tu nie zapisać, kiedy ogłosiło się SAL typowo kuchenny (Cytrusowo-Warzywny), a ktoś - konkretnie TAMI  ogłasza zapisy na SAL Herbs & Spices, czyli Zioła i Przyprawy????
Przecież to jakby komplet do Warzyw....
Musiałam się zapisać, a z tego co wiem zapisy wciąż trwają, więc w imieniu Tami serdecznie zapraszam na grupę "Sal Herbs & Spices"

Wszystkim bardzo dziękuję za uznanie za Motyla. Wciąż szukam odpowiedniej ramki do niego. Nie chciałabym zepsuć koralikowego efektu. Jak go już odpowiednio "opakuję" to Wam pokażę.
Małgorzata Zoltek - wsiadaj w samolot i przybywaj - zanim wsadzę go za szkło pozwole ci go "pomacać" ;)
Maga - już się skusiłam, zdjęcia powyżej, a tobie radzę kup zestaw i wyhaftuj, a i ty będziesz go mieć na ścianie ;)
Weronika Mieczkowska - chyba zaspokoiłam Twoją ciekawość
Mevosa - jak najbardziej zapraszam. Posłałam ci zaproszenie do redagowania bloga.

14 komentarzy:

  1. Widzę, że koraliki Cię mocno wciągnęły. Nie dziwię się, bo efekt piękny :) Ciekawa jestem tych nowych prac.
    U mnie też dziwnie patrzą, ale już nic nie mówią :) A nawet Mama wróciła do wyszywania po paru latach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obrazki do koralikowania wybrałaś. Sal-owa kobietka z Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... zapowiada się ciekawie:)
    U mnie jest odwrotnie, jestem wręcz zachęcana do wyszywania, ale cicho sza co by nie zapeszyć;D
    Szkoda, że ten sal jest na fb - nie lubię tego portalu, a fajnie byłoby mieć jeszcze zioła do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś koraliki nie ciągną, ale podobają mi się prace wykonane tą techniką...
    Co do reakcji domowników na hobby, to pewnie by się mocno zaniepokoili, gdyby któregoś dnia zniknęły z zasięgu wzroku miliny i hafty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny bedzie ten obraz ze świętą rodziną:) A sal ? Hmmm to byłby mój trzeci. Musze zerknac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądać ta Św. Rodzina. Mam ten obrazek w planach, ale jako zwykłe krzyżyki - może by się tak skusić ......

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowego hobby! Będę śledzić twoje postępy z przyjemnością;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj przyleciałabym , gdybym tylko mogła :D Kolejne wzory też piękne. SAL ciągle mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie do końca :P, teraz już wiem co, i czekam z ogromną ciekawością na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestawy..kurcze...na SAL chyba też się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie można zakupić zestaw świętej rodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fb jest pani, która się zajmuje sprzedażą takich zestawów. Nazywa się Halina Zych

      Usuń
    2. Podaj namiary tej Pani przynajmniej miejscowość

      Usuń