niedziela, 7 września 2014

English Breakfast Tea

Z lekkim poślizgiem ukończyłam herbatkę nr 8, czyli English Breakfast Tea:
Haftując sierpniową kawusię myślałam, że nie da się już popełnić więcej głupich błędów. Niestety...
Popełniłam jeden głupi błąd przy łączeniu filiżanki z podstawką:
Zauważyłam go zbyt późno i potem u góry musiałam kombinować żeby całość się zmieściła w kratce:
W efekcie dymek nad herbatką wygląda odrobinę inaczej niż w oryginale.
Przez ten błąd jakoś nie podoba mi się ta herbatka... Mam nadzieję, że wrześniowa będzie ładniejsza i powstanie bez błędów.
A tak wygląda cała "herbaciana" kanwa:
W oczekiwaniu na wzór kolejnej herbatki wróciłam do zaczętego dość dawno haftu, czyli do drugiego już "Home Sweet Home". Gdy go odkładałam jakiś czas temu prezentował się tak:
Po dzisiejszym dniu wygląda tak:
Mam nadzieję ukończyć go w ciągu tego tygodnia, bo trzeba w końcu wybrać się w dawno już obiecaną wizytę ;)

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za Wasze komentarze.
Wybaczcie jakość zdjęć - robiłam telefonem przy nie najlepszym oświetleniu :)





13 komentarzy:

  1. Błędy się zdarzają chyba każdemu, ważne że wybrnęłaś z tego i wygląda to jakby musiało właśnie tak być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość prezentuje się wspaniale, więc o takim małym błędzie nie ma co długo myśleć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie prawie w każdym hafcie zdarza się pomylić ;) Herbatki wyglądają świetnie, a napis będzie prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło i to się liczy. Bardzo mi się podoba ten napis.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowita pszczółka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak wygląda ślicznie :)
    A ja kompletnie nie mam ostatnio czasu na hafty :( Praca, pomoc przy organizacji pogrzebu, opieka nad dziećmi... na krzyżyki czasu zabrakło :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się hafcik który kończysz. Ciekawa jestem jak go oprawisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbyś nic nie mówiła o błędach to nawet bym nie zauważyła :P olej błędy :P ślicznie jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. za każdym razem jak jestem u ciebie to zawsze wychodze z pełną dozą czegoś robienia - jency te twoje hafciki są zniewalające Iskierko - śliczne wszystko - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten napis. Podziwiam twoje tempo :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne sa Twoje hafciki! Napis ekstra! Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czepiasz się szczegółów wiesz? Jakbyś nic nie napisała to nikt by się nie domyslil ze tam jest błąd :) jest pięknie

    OdpowiedzUsuń