wtorek, 30 września 2014

Blog SAL-owy

Na potrzeby naszej zabawy utworzyłam specjalnego bloga pt: "SAL Cytrusowo-Warzywny". Link do bloga TUTAJ. Wszystkich chętnych do zabawy i blogowania serdecznie zapraszam pod wskazany adres. Kilka osób już otrzymało zaproszenia do blogowania.
Pochwalę się, że do zabawy na FB zgłosiło się już 30 osób, oprócz tego kilka osób będzie się z nami bawić poza FB. Cieszę się, że udało mi się zarazić tyle osób. Oby wszystkie jak jeden wytrwały do końca ;)

Ja tym czasem wracam do wrześniowej kawusi, bo kończę ją już od 3 dni i jakoś skończyć nie mogę. Zawsze coś mi przeszkadza... ;)

5 komentarzy:

  1. super :) ja chętnie dołączę do tego nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości! :)
    Też chętnie bym się zapisała ale za dużo wyzwań bym miała i pewnie podołać byłoby ciężko. Z chęcią podpatrze jak Wam idzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo wytrwałości, ja zgłosiłam się na początku tego roku do Sal kalendarz z kotami, ale nie wyszło, jestem bardzo daleko w tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie...tyle rzeczy zaczętych a Ty kusisz...i to jak...mogę przemyśleć????

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie:) Jeśli lista nie jest jeszcze zamknięta to również chciałabym zapisać się do zabawy:) Możliwość korzystania z wersji blogowej jest dla mnie bardziej przystępna dlatego ucieszyłam się jak doczytałam, że utworzyła się taka grupa. Mój e-mail do kontaktu: mevosa.mev@gmail.com

    OdpowiedzUsuń