czwartek, 3 lipca 2014

Świętowałam....

Dziś nie było czasu na krzyżyki. Dziś wraz z rodziną świętowałam. A mieliśmy po temu okazję, a nawet dwie ;)
Równo dwa lata temu, czyli 2 lipca 2012 roku urodziła się nasza najmłodsza latorośl - Olivia.
Tak wyglądała niemal zaraz po porodzie:
A tak dziś, w dniu swoich drugich urodzin:
Nasza Księżniczka po raz pierwszy świętowała swoje urodziny w przedszkolu, z którego przyniosła koronę i prezent w postaci kolorowanki
Oczywiście z tej okazji trzeba było odpowiednio udekorować dom:
Dekoracje przydały się też z drugiej okazji którą świętowaliśmy. Otóż nasza najstarsza córka dziś oficjalnie ukończyła szkołę średnią (middelbareschool - vmbo) i z tego tytułu otrzymała dyplom ukończenia:
Oprócz dyplomu ukończenia jest tam jeszcze swego rodzaju świadectwo z ocenami końcowymi, wynik egzaminu z matematyki i certyfikat odbycia szkoleń ekonomicznych.
Powiem tak - JESTEM DUMNA ;)

Odnośnie lwa - macie rację, jest wspaniały i jestem coraz bardziej dumna z siebie, że nie zrezygnowałam po pierwszych niepowodzeniach. Trochę krzyżyków jeszcze zostało, bo brakuje sporego kawałka grzywy pod uchem i na szyi, ale większa część pracy już za mną.
Weronika - Tygrys będzie, ale to czy na białej czy czarnej kanwie to się jeszcze okaże
Renka - ja kupiłam gazetę dla Irysów, a kociak to tak przypadkowo, bardziej na prośbę syna ;)

Dziękuję za wszystkie komentarze. Dają naprawdę dużego kopa :)



8 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia dla małej solenizantki oraz powodzenia na dalszej drodze naukowej dla starszej latorośli. No i oczywiście gratulacje dla mamy ma wspaniałe dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknej modelce życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne świętowanie :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i sto lat dla Kruszynki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są powody do dumy!
    Księżniczka jest wspaniała :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje - od najmłodszej do najstarszej; dużo zdrówka Wam życzę. Miłego świętowania.
    Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla królewny. Masz błąd w dacie urodzin Oliwki,miało być zapewne 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione, ale szczere najlepsze życzenia dla solenizantki:) 2 latka to poważny wiek:)

    OdpowiedzUsuń