niedziela, 2 września 2012

Wyróżnienie

Właśnie otrzymałam kolejne wyróżnienie, tym razem od Promyka.

Według niej zasłużyłam, bo robię fantastyczne rzeczy... Chyba zaczne się czerwienić.
Nigdy tak nie myślałam o swoich robótkach i tym bardziej jest mi milo i ciepło na sercu.
Zgodnie z regulaminem umieszczam wyróżnienie na swoim blogu i oznaczam osobę od której je dostałam oraz typuję 5 blogów które na to wyróżnienie zasługują i jednoczesnie nie mają więcej jak  200 obserwatorów:
1. Lawendowa Kraina Robótek
2. Misiabe
3. Po mrucku
4. Krzyżykownia
5. To co Lubię
Wszystkie autorki powyższych blogów zawiadamiam o wyróżnieniu - zgodnie z regulaminem.
Dlaczego te blogi a nie inne? To naprawdę ciężki wybór. Osobiście uwazam, że wszystkie odwiedzane przeze mnie blogi zasługują na wyróżnienie, bo ich autorki to bardzo zdolne osóbki i spod ich łapek wychodzą cuda i cudeńka. No ale jak regulamin to regulamin - starałlam się wybrać obiektywnie i tylko takie blogi, które mają u siebie licznik obserwatorów.

To tyle na dziś. O krzyżykach będzie innym razem. Wkleję Wam za to fotkę mojego dziecia

Pozdrawiamy


1 komentarz: