niedziela, 8 grudnia 2013

Zainwestowałam...

Jako że do haftu krzyżykowego mam prawie wszystko co potrzebuję i jeszcze mi parę rzeczy z Polski dowieźli (białą kanwę i nowy tamborek) to zainwestowałam troszkę w swój warsztat kartkowy.
Akurat była okazja, bo w sobotę był u nas Wintermarkt, czyli Kiermasz Świąteczny, na którym oprócz stoisk z mnóstwem ozdób świątecznych znalazłam jeden z akcesoriami do "produkcji" wszelkiego rodzaju kartek. Jeden, ale mega wypasiony.
I tak oto w moim domu pojawiły się nowe arkusze z naklejkami, arkusze do kartek, specjalna mata z podziałką (nie wiem jak się to fachowo nazywa) i dwa bardzo w produkcji kartek przydatne "ustrojstwa" - nóż z podziałką i przyżąd do zginania arkuszy:


Na tym etapie "produkcji" w zupełności mi to wystarczy. Wprawdzie przydała by się jeszcze ta machina do wykrojników i może kilka innych rzeczy, ale chwilowo jestem usatysfakcjonowana ;)
Na froncie karteczkowym powstała już jedna kartka urodzinowa, ktróra poleciała już do mojej chrześnicy:
Na swoją kolej czekają jeszcze kartki dla brata i teściowej. Świątecznych już nie robię, te co mam zaczynam wysyłać po rodzinie i znajomych, kilka przeznaczyłam dla sąsiadów. No chyba że mi braknie, albo nagle ktoś jakąś zamówi.... Ale nie planuję nowych w temacie świąt.
Na froncie krzyżykowym natomiast dość dużo ostatnio się pojawiło, ale tylko na jednym obrazku.
Tyle powstało w dwa dni:
 Tyle miałam wczoraj wieczorem:
 A to zdjęcie zrobiłam dziś, 15 minut temu....
Idzie dość szybko, bo tego misia haftowałam już tyyyyyle razy, że robię to niemal na wyczucie ;)
Nadal czekam na kolejne kanwy z trzech RR. Mam nadzieję, że do świąt coś "przyleci" i będę mogła w wolnym czasie podłubać....

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Misiaczek jak zwykle będzie słodki. A takie zakupy to najlepsze zakupy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zakupy zawsze przynoszą masę radości XD a misia śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to się obkupiłaś,teraz tylko tworzyć...a misiaczek będzie prześliczny i podziwiam za niesamowite tempo..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się hafcik prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zakupy :) A hafcik już pieknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj na pewno z tych zakupów powstanie cos pięknego.:)

    OdpowiedzUsuń