niedziela, 16 września 2012

Weekendowo

Jakoś ostatnio nie lubię weekendów. Mąż i starsze dzieci sa wtedy w domu i jest niezły rozgardiasz, szczególnie w sobotę - zakupy, sprzątanie, gotowanie, zamieszanie. Przeważnie przez cały dzień nie mam czasu, żeby postawić kilka krzyżyków. Wieczorem niby czas jest, ale wtedy malutka śpi w łóżeczku obok mojej sofy i mam zapalona tylko malutką lampeczkę, przy której nie da się już haftować...
Zasiadam wtedy do laptopa i buszuję po internecie.
Na domiar złego jesteśmy wszyscy poprzeziębiani... Zaczeło się od syna, później przeszło na córkę i na męża... Ja oczywiscie też jestem mocno zakatarzona, ale... wiecie jak to jest - chory mąż jest jak kolejne dziecko do pielęgnacji i dlatego ja niezbyt mogę chorować...
Osłodziłam sobie to zapisując się na Candy
- tu:
- i tu
Przyznam się, że marzy mi sie wygrana w tym drugin Candy. Moja maszyna przestałaby się wtedy lenić w szafie ;)

6 komentarzy:

  1. O, dzięki za informację, zapisałam się na kosmetyczkę. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę, wszystkim! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Duuuuużo zdrówka Wam życzę a Tobie w szczególności wytrwałości i dużo siłki, trzymaj się :-)
    Pozdrawiam i życzę miłej spokojnej niedzielki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia dla wszystkich, odpoczynku dla Ciebie. Trzymaj się kobieto i odpisz na maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana życzę zdrówka , u mnie też wszyscy zasmarkani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia:) Zdrówka:) I ja też lubię jak wszyscy sobie pójdą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia:) bardzo fajny blog pozwól że się rozgoszczę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń